Unitatea de procesare Montana Popa
"Calitate şi gust pe masa dumneavoastră!"

Declaraţia de politică

Noi, SC MONTANA POPA SRL, prin vasta noastra experienta, am devenit un model in industria carnii si a satisfacerii cerintelor clientilor, cat despre siguranta si securitatea produselor noastre, acestea sunt primele obiective ale Declaratiei de politica a sistemului integrat de management al calitatii si sigurantei alimentului.

Prin fabricarea si comercialializarea in magazinele proprii a produselor de calitate si sigure pentu consumul uman, prin monitorizarea efectiva a proceselor de productie si instruirea adecvata cu privire la igiena a personalului direct implicat in manipularea produselor alimentare, prin respectarea cerintele legale in vigoare, SR EN ISO 22000:2005, SR EN ISO 9001:2008, se ofera certitudinea faptului ca SC MONTANA POPA SRL, isi ia angajamentul de a se conforma cu cerintele legale de reglementare aplicabile in industria alimentara, oferind “Calitate si gust pe masa dumneavoastra”.

Politica economica consta in pastrarea controlului in toate procesele de productie si comercializare, prin dezvoltarea planificata a obiectivelor pe care unitatea SC MONTANA POPA SRL si le propune. Eficienta si performanta maxima se imbunatateste prin urmarirea si imbunatatirea indicatorilor calitatii si performatelor proceselor.

Pentru mentinerea prestigiului dobandit in industria de procesare si comercializare a carnii si preparatelor din carne, in cadrul politicii cu privire la personal, SC MONTANA POPA SRL selectioneaza si angajeaza personal pe baza competentei.

Obiectivele primordiale in declaratia cu privire la desfacerea pe piata a produselor, respectiv comercializarea acestora in magazinele proprii SC MONTANA POPA SRL sunt: cresterea numarului de clienti interesati de produsele noastre si acapararea de noi nise de lansare a produselor noastre, precum si a produselor noastre noi, care sa intalneasca cerintele consumatorului.

Politica de promovare a produselor noastre foloseste urmatoarele tehnici: promovarea produselor noastre prin intermediul clientilor existenti multumiti de calitatea acestora, promovarea prin reclame in reviste, ghiduri alimentare, internet.

Ioan Popa